Ако избраната идея се оказа работеща и започнаха първите продажби, започнете активно да инвестирате в по -нататъшно развитие и популяризиране. Нетният доход трябва да бъде над нулата. Можете да разширите структурата на фирмата и да регистрирате фирми, които да отговорят на по-големия мащаб на бизнеса. След това можете да зададете по -глобални цели и да реинвестирате приходите в:
- подобряване на сайта, финализиране на функционалността и дизайна;
- отдаване под наем или разширяване на офис и склад;
- закупуване на оборудване;
- наемане на квалифициран персонал;
- разширяване на асортимента.
Промоцията е отделен елемент. На първо място, това е планиране на маркетингови стратегии и стартиране на рекламни кампании, които са жизненоважни за привличането на нови клиенти и изграждането на клиентска база . Свържете целия възможен рекламен потенциал и увеличете максимално присъствието си на места, където има целева аудитория.
Минималният набор от действия за популяризиране:
- постепенно, според финансовите възможности, стартирайте контекстна реклама, таргетиране, имейл маркетинг, да бъде поставен върху агрегаторите на цените;
- ангажирайте се със SEO оптимизация на сайта, което подобрява видимостта в търсачките и спомага за привличането на безплатен органичен трафик;
- създаване и активно поддържане на фирмени страници в популярни социални мрежи – Facebook , Instagram , VK .
Можете също така да опитате да бъдете популяризирани чрез блогове, вирусни реклами , размяна на връзки и размяна на статии. Освен това е важно да се записват резултатите от текущите маркетингови дейности и да се премахнат методи, които не носят значителен ефект.
Източник: registracia-na-firmi.com