Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/elitinje/hitarpetar.bg/wp-content/themes/fox/inc/admin/import.php on line 302

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/elitinje/hitarpetar.bg/wp-content/themes/fox/inc/admin/import.php:302) in /home/elitinje/hitarpetar.bg/wp-content/plugins/fox-post-views-counter/includes/counter.php on line 292
Ръководство за писане на добра обява за работа – Хитър Петър

Ръководство за писане на добра обява за работа

1 min read

 Набирането на персонал е сериозно конкурентна индустрия. А първото впечатление е важно. Ето защо вашите умения за писане на описание на длъжността са важно оръжие във вашия организационен арсенал и защо писането на добра обява за работа е от съществено значение за успеха.

Най-ефективните длъжностни характеристики са ангажиращи и приобщаващи, но същевременно ясни, кратки и по същество. Всеки трябва да може да го разбере. Страхотната обява за работа насърчава правилните хора да кандидатстват и ви помага да намалите времето си за заемане.

Вашето описание трябва точно да отразява задълженията и отговорностите на позицията. Когато е добре написано, то създава реалистична картина на работата и отговаря на въпроса
„Какво всъщност прави човекът в тази роля?“

-Поради броя на офертите за работа, достъпни в мрежата, е трудно да бъдете забелязани.

 -Описване на позицията при писане на добра обява за работа

-Писането на добри обяви за работа е добра практика , защото започвате да рационализирате процеса си от рано. 

Обобщете документа

Този преглед от едно до четири изречения трябва да включва описание на основната функция на работата и как тя допринася за по-големите цели на компанията. По същество това е кратко резюме на „защо съществува работата“.

Кандидатите са склонни да спестяват длъжностните характеристики, така че жаргонът и объркващите фрази ще ги отблъснат. Преди да публикувате, проверете описанието си, за да гарантирате яснота и точност. Или можете да използвате помощта на услуга за писане на автобиография .

 Работни задължения и отговорности

Обърнете внимание на следните съвети, за да придадете по-силен вид на раздела си с отговорности и задължения. Постигането на това правилно е ключът към написването на добра обява за работа.

Опишете основните отговорности на позицията – Опишете ключовите функции на работата в пет или седем ключови точки. Можете също да изберете да групирате две или три точки в по-големи категории, като „Технически умения“, „Управленски умения“ и „Комуникация“. Не забравяйте да включите задължения, които може да са уникални за вашата организация .

Ценности и култура на организацията

Може да се твърди, че културното приспособяване е също толкова важно за служителите и работодателите, колкото техническото приспособяване и опитът. Лошата работа струва пари. и изцежда производителността; липсата на културно съответствие и ангажираност на служителите увеличава текучеството, което го прави от решаващо значение да го направите правилно.

Подчертайте мисията, визията и ценностите на вашата компания, така че кандидатите да могат по-добре да разберат какво представлява вашата компания. Открояването на привилегии, предимства и бонуси на работното място може да помогне, както и всички съвместими личностни черти, които се вписват добре в организацията.

Често именно този раздел от обявата за работа ще мотивира кандидата да кандидатства. Ако кандидатът е 50/50, забавната и ангажираща фирмена култура може да бъде тоникът, който тласка кандидата във ваша полза. Бъдете креативни, но честни и не забравяйте, че всички идеи, които имате, трябва да бъдат насочени към ръководството.

Умения и квалификации

В този раздел се съсредоточете първо върху уточняването на всички необходими квалификации и опит, които смятате за необходими, последвани от предпочитаните от вас умения. За всяка квалификация включете нивото на опит и сертификати, включително всички необходими технически компетенции.

 Определете минималния брой опит на пълен работен ден, необходим по отношение на годините и вида трудов стаж, от който служителят се нуждае, за да бъде квалифициран за работата. Дали стажове, бакалавърски трудов опит и дипломирани стажове са приети нива на опит; това ще трябва да бъде специално декларирано.

Въпреки че може да се изкушите да изброите всички изисквания, които предвиждате за вашия идеален наем, включително твърде много квалификации и умения могат да възпрат потенциалните кандидати, така че бъдете внимателни.

В обобщение

Днес търсещите работа не се ограничават до секцията с местни обяви. В днешния пазар, ориентиран към кандидатите, те могат да посетят безброй онлайн ресурси, за да кандидатстват за мечтаната си роля. Колкото това да е удобно за търсещите работа, създава проблеми за вашия бизнес. Написването на добра обява за работа отваря вратата за успешен процес на наемане.

Previous Story

Изисквания за кредити до заплата

Next Story

Какво трябва да направя, за да регистрирам фирмата си?